Medzinárodne uznávaná norma ISO 9001:2015 garantuje GNOMA zákazníkom, že sme v záujme ich spokojnosti zaviedli všetky potrebné interné procesy na splnenie požiadaviek svojich zákazníkov:
-
dodávateľsko-odberateľské vzťahy (spokojní zákazníci)
- práca zamestnancov (komunikácia, tímová práca, spravodlivé odmeňovanie, školenia, poverenie zamestnancov)
- hodnotenie kvality (vylúčenie chýb, stály monitoring, nepretržité zdokonaľovanie).
Politika pre manažérske systémy
- GGeniálne myšlienky sa tvoria v snahe trvalo zlepšovať každú činnosť.
- NNormy pre manažérske systémy sú našim kompasom na ceste k úspechu.
- OOd vzťahu ku klientom závisí úspech celej firmy
- MManažment a zamestnanci sú ako jedna rodina.
- AAngažovanosť nás všetkých je predpokladom pre spokojnosť zákazníkov.